fredag 3 december 2010

Vinterland

Var i skolan och gjorde religionsprov imorse, vilket jag inte tror gick så bra? jag tycker inte det är så intressant precis, att läsa om religion! och då glömmer man allt!.

sedan så ringde anna och sa att Manzana haltade och hade fått ett sår som blödde. så jag åkte ut efter en timme, när jag fick låna mormors bil!. gjorde rent och lyste med ficklampa, typiskt som ett sparksår. gick en prummis med henne, och hon var lite stelare i vänster bak som hon fått sparken på. tråkigt att de ska sparkas. så det hoppas jag med att dom tänker sluta med! för nu har ju de broddar i hagen:/ vilket kan ge sådana fula sår!
sedan så släppte jag in alla hästar och sedan åkte jag hem! åkte förbi maxi på hemvägen och köpte lösgodis + fanta exotic:) för ikväll äre ju Idol ;) nu ska jag ta på mig en till tröja för annars fryser jag ihjäl i detta vinterland!

PUSS O KRAM

Inga kommentarer: