onsdag 22 december 2010

Dagen började med att klockan ringde klockan 08.30, gick upp klädde på mig och gick ner och köpte frukost till mig och matte, tänk vilken snäll syster jag är!, vid 09.30 kom Linda och vi åkte ut till stallet!. mockade och fixade och sedan tog vi in hästarna, Jag red Ferdinand och Linda red Manzana! det var roligt att vi äntligen kunde rida tillsammans igen <3. båda skötte sog jätte bra!. och jag måste säga att Ferdinand är väldigt fin i minnen och han är ju inte alls så jobbig att trava på, det gick väldigt bra den lilla bit vi travade. (var nog ´för att jag hade hala mjukisar sist och för långa stigläder:P). han är fin i munnen och, "suger tag" i bettet bra!:) det var roligt! får se om jag får tid nästa vecka igen så att jag kan rida honom igen, alltid kul att rida andras hästar, då man hela tiden lär sig något nytt när man provar andra hästar en den man jobbar med dagligen...
sedan så åkte vi och åt på donken och sen till västerås och handlade Julklappar! handlade för 1050kr:O dyyrt! är inte klar en ska handla mer imorgon!:P. menmen det är bara jul en gång om året!. vi hade iaf myyys även om jag tror att linda tyckte att jag var lite jobbig som hade ner nästan allt jag tog i haha;P. var as trött!:P., menmen hon älskar mig som den jag är det vet jag ;) <3.
Vi skjutasade Mattias till träningen innan vi handlade och hämtade honom efter, jag försökte slira på parkeringen, men våran bil har såna bra vinterdäck så det e ju inge kul:P. haha!

har nyss vart uppe hos mormor och kollat på sista delen av morden i sandhamn. nu ska jag snart sova!:)
GODNATT, hoppas din dag har vart lika nice som min:)

Inga kommentarer: