tisdag 21 december 2010

Jobbat idag igen

gick upp klockan 05.30 imorse, och var vid plåthuset 06.10. sedan åkte vi vidare och jobbade mellan 07.15 - 16.40. sen när jag kom hem så hade Mattias beställt pizza och kebab, hungrig som jag var smällde jag i mig hela min kebab och sedan kunde jag knappt gå från soffan, smart när man vart hungrig ett tag också säger magen stopp efter huvudet när man äter fort;). haha intressant jag vet:P. sen till Manzana, longerade henne lite. älsklingen <3 hon har vart jättetrött igår och idag, men antagligen för att jag kommit senare en vanligt då hon redan är inne och avslappnad för kvällen;) <3 så söööt !.
Imorgon blire julklappshandling med Lidnu:) men innan det ska jag rida Ferdinand och Linda ska få rida Manzana:). hon lär sköta sig, hon får ju ingen krafft så då får hon inte så mycket överskottsenergi:P.!
så skönt att vara ledig fram till på Lördag nu:) dock ska jag inte jobba tillsammans med Linda, tråkigt menmen så äre :P. PUSSOKRAM

Inga kommentarer: