måndag 6 december 2010

Detta är min blogg där jag skriver exakt vad jag vill!

Jag är så trött på folk som inte kan hålla sina åsikter i styr! alla sköter sitt, ber man inte om råd så vill man antagligen inte ha några råd! snackar man skit om andra så får man ta att folk snackar skit om en tillbaka! så är livet, thats life! jag är så trött på att man kan såra andra så himla mycket medans man själv inte kan ta samma kritik! Ingen behöver gissa sig till vad detta handlar om! detta är mina åsikter och jag kände för att skriva det!

sen är jag så less på att alla jävlar tror att dom har rätt i allt dom säger! jag tycker en sak men kan endå lyssna på andra och låta dem göra som de vill! jag kommer fortsätta att tro som jag gör, jag ändrar mig inte för att någon påstår ensak de hört från ett håll! då skulle man få ändra sig exakt hela tiden eftersom att de flesta tycker olika! jag tycker det e lite skrattretande
Jag säger såhär: det här går jag efter
du säger: nej så är det inte alls såhär är det!!!
jag säger: ingenting jag lossas som jag inte hört för att jag inte längre orkar höra!
du: nu blev hon tyst för jag hade rätt
jag: låt henne tro det, jag orkar endå inte diskutera med omöjliga personer som endå bara säger såhär är det!

sån är jag! skulle jag ta disskussion med alla som absolut måste lägga in sina åsikter skulle man ju inte få göra annat en att lära folk vett!. så därför låssas jag bara inte som att jag hör, enklast för mig! jag förlitar mig mer på dem som är utbildade inom ämnet en dem som har endast hittat fakta på google!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Jag kan säga väldigt mycket och jag tvingar inte andra göra som jag. Skulle jag någon gång säga något konstigt, eller göra något konstigt så får du väldigt gärna ta upp diskussion med mig om den saken! Det är våra olika erfarenheter och olika sätt att tänka som man i diskussionen lär sig mer! Och jag är ALLTID villig att lära mig mer! Mitt sätt är inte alltid de bästa :P

SaraKarlsson sa...

jag söker också hela tiden nya erfarerheter, men du tror väll inte att denna text var riktat dig?:Ö. för det är absolut inte till dig:) jag tycker att du är jätte snäll:D. detta är inte riktat mot någon det är som jag känner, för att en person som hela tiden ska hålla på och ge elaka kommentarer!