tisdag 28 december 2010

mycket snö ute

My Day
Började med att jag och matte åkte ner och skulle fixa pass, och då har dom lunchstängt! suck! så var bara att åka hem igen och väntra tills dem öppnade igen och sen åka ner igen och fixa pass. fick då reda på att jag kanske inte ens behövde fixa pass, om vi åker till spanien så hade jag inte behövt det, för så gäller mitt ID kort. menmen det gäller ju i 5år så fixade det iaf. sen fick jag sms av anita som undrade om jag ville rida Ferdinand så det gjorde jag :). Red ut med Elin och Orients medryttare (komemr inte på vad hon heter just nu). vi travade och galoperade endel :) det var mysigt! mycket snö ute så det är bra träning, Ferdinand var mellanåt väldigt fin. han tyckte det var lite jobbigt med all snö:P.
Manzana fick en välförtjänt vilodag idag som planerat, pysslade lite med min fina tjej<3.

Matte och Jag har precis vart ner och hyrt två filmer, och jag köpte glass och han godis,
+ att det är pirates of the caribbean 3 idag som vi ska se:D

HAREBRA:)

Inga kommentarer: