lördag 4 december 2010

mycket snö var ordet

Hej alla glada :D
idag så åkte jag först till Zaranthina, kollade bara på hennes sår och gosa lite med henne i hagen, så söt<3!
sedan så åkte jag vidare till Manzana, mormor och farfar var redan där och farfar hade lagat saaben:) TACK!:).. så då bytte jag och mormor bil så jag tog saaben. sen till Manzana, gick på prummis först på grusvägar och sedan i skogen, vi gick lite fel så var tvungna att gina och där var det sjuk mycket snö! höll på att dö lite där ett tag:P men Manzana värkade inte tycka att de var de minsta jobbigt:P. hon råka trampa och snubbla på min vad, gjorde skit ont men jag gick normalt, medans Manzana lyfte upp benet och bara aj aj. men hon  snubbla till lite. var ju så sjukt mycket snö därXD värkar som de kommer väldigt mycket mer på vissa ställen, sen så gick hon normalt igen, och hon är inte halt av sparken som hon fick igår i skritt iaf. lite stel är hon men!. nu sitter jag här vid datorn och har tråkigt. klockan är 16.19 och jag är redan hemma xD. aja det för tiden visa, mamma vill att jag ska städa mitt rum xD FY så tråkihgt!

PUSS & KRAM

Inga kommentarer: