onsdag 8 december 2010

Hejsan mina kära läsare!
skolan sen stallet!
väl i stallet så fixade jag en massa med Manzana, satte på kylbandaget och sedan gick jag en 10min prummis på väg. sedan så bytte jag kylbandage till ett nyss nerkylt också fick hon stå så ett tag. sedan så hade jag liniment på. Hon är tuvär fortfarande svullen och ömmar vid tryck på senan. jag hoppas verkligen att det bara är lite känsligt där efter sparken, så att hon inte fått någon typ av skada på senan. men det är bara vänta ut tiden så får vi se om de är bättre inom några dagar!. Hon går lite orent men tycker inte direkt att hon är halt!. ibörjan var hon ju halt men inte längre.

sen när jag kom hem så skottade jag snö, rastade paris, och påbörjade matlagning men hann inte så långt då mamma kom hem och sa att dem hade köpt mat som vi skulle äta:P

Inga kommentarer: