torsdag 2 december 2010

biljävel

Hejsan mina käraste vänner:) jag är sjuk, och det tycker jag inte om!.

Idag så tog det lite tidför mig att ta mig till stallet då jag var jätte trött och slut! men sen vid 1 så drog jag mig iväg!. när jag nästan är ute vid stallet så börjar biljäveln att ryka och sen tänds varningslampan så jag stannar! ringde mamma och sen fick jag gå till stallet! den stannade vid infarten till fängebo så det var ju inte så långt men i denna kylan + att jag är sjuk så kändes det som en mil!.
longerade Manzana idag igen, filmade och tog lite bilder. idag var hon helt galen ett tag:P (kunde tuvär inte filma det så min mobil lägger av rätt ofta när det e så här kallt. men han filma lite iaf då hon e lugn :). ni kanske får se sen?. men nu måste jag plugga vidare. PUSSHEJS!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Du får säga till om du vill bli filmad :) Jag har snott med mig våran videokamera hemifrån mina föräldrar :)

SaraKarlsson sa...

Okej : ) ja det e kul att ha film på hästarna. vi har också en, men dock så är den inte ledig så ofta:P.