fredag 17 december 2010

dålig uppdatering i veckan

Jag har inte bloggat sen i måndags morse p.g,a att jag inte haft något internet på datorn då jag vart fattig och jag kan inte blogga från mobilen:P
Måndags: lucia tåg på dagis hos J. och sen Julshow i skolan!
Tisdag: Tömkörde Manzana
Onsdag: Jobbade, och mamma tog Manzana, så jag var hästledig för första gången på jag vet inte hur länge!.
Torsdag: Red Rönna rundan med Jonna och Victoria. vi skrittade hela tiden förutom en gång då vi travade! mysigt halva rundan tills de vart total snöstorm!. Manzana lilla hjärtat mitt <3.
Fredag: Idag då, Jobbat. sedan så tömkörde jag Manzana på ridbanan! hon var grymt fin!. hon gick i as fin form i galoppen och verkligen galoperade i uppförsbacke! traven, vilken jäkla knäaktion hon har när man får henne avspänd och i bra form!. annars så går benen som trummpinnar:P. <3
nu äre fredags myys som gäller !!!!! PUSSOCHKRAM

Inga kommentarer: