söndag 12 december 2010

Först åkte jag till Zaranthina och sedan till Manzana och sedan hem till pappa, så snodde  hans dator  så att jag kunde blogga:). imorgon bitti ska vi kolla på när Jonte går luciatåg och sen på em i skolan så ska  vi kolla på julshowen i skolan, får se om den slår våran;)?:P

Zaranthina Mail
Jag hade med kameran idag så jag tog lite bilder:) som kommer upp imorgon!.
jag tog in henne och borstade och pysslade med henne en ganska lång stund, sedan så gick jag med henne, gick en bit på asfaltsvägen idag också, hon var lite galen men jätte duktig. sedan så gick vi några varv på ridbanan och gick över en kavaletti bom en gång, hon var busig och slog med frambenen när hon var tvungen att backa sen:P lite attityd i damen!. finaste prinsessan <3.

Manzana
Longerade henne idag, hade tänkt mig skritt och trav men vart galopp också dåhon var RÄTT  PIGG!. sen visade hos upp sig i trav och jäklar vad snygg hon e <3. finaste drottningen!

PUSSOCHKRAM

Inga kommentarer: