fredag 10 december 2010

magont

Idag så började jag morgonen med att äta frukost och kolla på en film jag hyrde igår "Remember Me". den var helt okej!. sedan så åkte jag ut till Zaranthina, när jag skulle hämta in henne så märkte jag att lilla fuxen var dyngsur och sen så rullade den sig och bet sig mot magen, den hade alltså fått kolik! så jag ringde Camilla och sedan så gick jag med stot o fölet i ca 1h 30min, sen efter allt gående så bajsade den tillslut, så då kunde jag ta in dem i boxen, och då kom camilla hem, så den fick täcken på sig och tillslut så stog den upp igen och börja tugga lite på hö. en god gärning idag. det känns bra! sen så pussade jag lite på Zaranthina och kollade igenom henne, finafina älskling<3 med sin jätte långa päls!<3. finafinaungen<3!
sen så åkte jag till Manzana, pysslade och prumenerade med henne<3 finafina häst det med !

PUSS O KRAM

Inga kommentarer: