måndag 20 december 2010

jobbat hela dagen

Hej idag har jag vart borta hela dagen, åkte hemifrån 05.50 imorse och kom hem 20.55!!

Jobbade mellan klockan 07.00 - 19.00. sedan så var vi i skolsta 19.40, jag var i stallet 20.00, mockade och fixade, kollade bara igenom manzana idag<3. sedan åkte jag från stallet  ca,20.40.

det var min dag, var tänkt att jag skulle handla julklappar imorgon och jobba på onsdag men nu blir det tvärt om! XD. aja jag längtar redan tills imorgon kväll. då är man ledig fram till på lördag då jag ska jobba på Jälla, vet inte vilket stall eller med vem en, men jag hoppas att jag ska jobba med Lindu <3. stall spelar ingen roll. ska iaf ge peakea en liten god julklapp!..

Nu ska jag hoppa i säng, klockan ringer 05.00 imorgon bitti igen! XD ursa! GODNATT!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Någon dag under hösten ska jag med Cattle kursen åka till Jälla för att göra något med korna :)

SaraKarlsson sa...

menar du nästa höst?. Jällas kor är dom snällaste korna jag har jobbat med:D

Jonna sa...

Haha jag menar i vår :P haha