onsdag 29 december 2010

Galopp i snön på min finaste

Hejsan kära vänner :) jag sitter här hungrig, har endast ätit frukost idag. jag väntar på att maten ska bli klar, medans tänkte jag blogga lite om det jag gjort idag!

Började dagen med att kolla på en av filmerna jag hyrde igår, Bounty Hunter. samtidigt som jag åt frukost!
sedan bar det av ut till Zaranthina! sedan till Manzana, och sedan hem!

Zaranthina: Borstade henne i hagen då hon stod och åt hösilage. dom hade fått lunch för nån timme sen och de får rätt mkt så tar lite tid att äta upp:P. så blev ingen prummis idag, men vad gör det?. vi bara myste istället<3. världens finaste och bästa fölis<3

Manzana: Red ut på henne, (satte på stigläder på tömkörningsgjorden så att jag kunde stå i lättsits typ hela passet). vi red först i skogen och sedan på ängen, travade massa i skogen, på rätt långa tyglar så hon skulle trava på och få ett större steg, vilket gick mycket bra!, sedan så galoperade vi på vallen, vilket bara gick fortare och fortare, vi tyckte det var superkul båda två, det är så underbart att vi har såkul tillsammans!Manzana gillar mig och jag henne, båda gillar fart och fläkt!:). min älskade fina tjej<3!

PUSS

Inga kommentarer: