onsdag 17 november 2010

skolan med sabina idag :D
sen så åkte jag till bebban, tog in henne och borsta henne, min fina älskling <3, hon hadde 38.2 idag, skönt det och idag kunde hon äta från backen :D. så till nästa gång ska hon få det vacinet som hon fick första gången som hon tålde då iaf, tycker det är irriterande att man ska behöva hålla reda på själv att de inte byter vacin, jag menar det är väll jävligt onödigt att ge flera olika? aja hon är mycket bätter idag :D <3.

sen till manzana, red henne i ridhuset på endast hackamore ( varför? jo för att jag ville vcariera), men de gick ju skit dåligt, Manzana hatar att gå på endast hackamore! hon blir känslig ibland och ibland bara springer hon emotXD. och ja hon dampa, så satte tyglarna så de vart som en grimma och det gick ju ännu sämreXD skrittade travade och galoperade och lite ofrivilligt dampande med huvudet, men det var helt klart mitt fel, jag menar har hon någonsin gått bra på endast hackamore? hon går bra på bett och hack men inte endaast hack!. älskar mina häst för att hon e så fin iaf <3 även om vi inte fick till samarbetet idag ;), galoppen var iaf underbar men traven var mindre bra:P. puss ppå min fining <3!

nu ska jag upop till mormor o dricka choklad :D

Inga kommentarer: