onsdag 10 november 2010

i em / kväll så var jag och linda ute i stallet hos bästa Manzana <3, jag mockade och fixade och linda packade påsarna till henne:). sedan så borstade vi henne <3 och sedan så skulle vi prumenera och springa ute i snön, men det var för halt på vägen så vi fick gå runt i ridhuset idag igen vilket Manzana tycker är skittråkigt, försökte hitta broddar till henne och märkte då att jag hade ca 100brodd och alla var rostigaXD VARFÖR GLÖMDE JAG LÄGGA DEM I BOMULL FÖRRA VINTERN FÖR? nu äre bara kasta bort för man kan ju inte ha rostiga brodd, ifall hon skulle råka trampa sig..vilket är enrätt så stor risk. så får köpa nya:P och ringa ut hovis så att hon får skor i bak också:D. så att hon kan gå utan att spänna sig.
Mazana är min älskling<3,

i helgen blire lite träning med Zaranthina igen, hon LÄR vara galen;P iaf med tanke på hur hon var ihelgen som var ;) eller vad säger ni mamma och linda;)?

godnatt puss

Inga kommentarer: