onsdag 24 november 2010

jobbat idag, fick jobba själv då pappa åkte till ett annat jobb, var lite tråkigt och jobbigt idag, då jag inte vart så kryy ´denna vecka, men behövde pengar ;). när vi åkte hem från jobbet så trodde jag helt ärligt att jag s´kulle spy rätt ut igenom rutan för så illa mådde jag, försökte typ kolla ut hela vägen hem, och vi fick åka 60på motorvägen för de var så jäkla halt och det gjorde ju INTE saken bättre. vi hämta små brorsorna på dagis innan vi skjutsade hem mig;). äntligen hemma så åt jag och sen stack jag till Manzana på engång:D!. mockade o fixade bara och sen bytte täcke och gav henne pencillin och metacam! sista dagen med metacam idag, men pencillin i 2dagar till, idag såg juvret verkligen mycket bättre ut, blir bra lite segare en förra gången, men det var också mycket mera inflammation denna gång,så får se om hon ev måste få en till kurxD. varför kan hon inte bara sluta producera mjölk NU, det e frågan!?.
nu ska jag sova, ska tvätta imorgon mellan kl 10-1, woho duktigt! på tiden vill jag säga! på fredag och söndag är det globen som gäller för min del :D men nu ska jag sova! PUSS O GODNATT

Inga kommentarer: