torsdag 4 november 2010

imorse hämtade pappa mig kl 6 xD fett trött som jag var:P. tjäna pengar är iaf superbra för mindel som betalar en massa på det finaste och bästa som jag har<3 mina underbara hästar! älskar dom mer en ord kan beskriva!, saknar Zaranthina bara eftersom henne åker jag inte till varje dag, mest på helgerna, men i helgen ska jag fortsätta med det vi gjorde förra gången <3, och Manzana henne åker jag sådan tur till varje dag <3.

nu har jag kommit hem och sitter och väntar på att mamma ska komma hem med bilen så att jag kan åka ut till stallet :D. nu sitter jag och kollar och planerar in seriehoppningarna, det är ju alltid en bra banhoppningsträning! och få Manzana att slappna av lite för om jag känner henne rätt så kommer hon vilja hoppa allt hon ser och lite till :P även där det inte finns hinder brukar hon vilja hoppa upp i luften ;).
andra omg är den 9jan, och den 3 är den 23jan.:P, så nån av dom kanske man hinner vara med på? bra att få lite rutin:P

Inga kommentarer: