fredag 5 november 2010

idag har jag

*Jobbat , vart hemifrån 06.00-17.30. har vart så jäävla sjukt trött idag, idag jobbade mattte också :D
*17.30 hemma och då hade mamma beställt hem kebab till mig och pizza till henne och matte :D gott, hade ju inte ätit annat en en macka då!.
*18.30 var jag hos Manzana och började fixa till henne, sen borstade jag och mös lite med henne <3 älskar min häst:D vi älskar varandra <3!. finafina tjejen min:D <3.
*kom hem 08.03 och då satte jag på Idol, och har suttit här sedan dess förutom att jag duschade i pausen ;). nu sitter jag och väntar på att det ska börja iigen, och jag undrar vem som åker ut ikväll, tror det blir Elin ikväll, brukar alltid ha rätt på den som åker ut så vi får se:P  Olle var bäst som vanligt!.


Jag hatar att det finns folk som tror att Manzana är hennes! och att hon kan bestämma över henne, OBS JAG LYSSNAR INTE PÅ AMATÖRER SOM INTE KAN NÅTT OM HÄSTAR!  bara för att Manzana är så grymt fin så betyder inte du att du ska gå och tro att du kan bestämma över henne! sorry men blir så fruktansvärt irriterad! avundsjuka märks väldigt starkt!

Godnatt och sov gott mina bloggläsare :D nu börjar Idol igen !

Inga kommentarer: