tisdag 16 november 2010

Bebban sjuk av vacinet

Hejsan, idag när jag skulle äta frukost (denise hade kommit hem till mig och väntade ppå mig), så ringde mamma och sa att camilla hade ringt och sagt att bebban var stel och hade en 10cm svullnad på halsen, så jag var tvungen att åka ut och kolla på henne, jag tyckte inte hon var så svullen men lite var det iaf, men hon var jätte stel och kunde inte äta från backen, och gick väldigt stapligt o stelt, tempade henne och hon hade 39.1 så feber hade hon ju med, jag kollade nogrant igenom henne och ringde vetrinären och rådfrågade mm, och fick utskrivet metacam, så ikväll ska hon få det. jag hängde upp en hökasse till henne så att hon kunde äta, för hon kan inte äta från backen stackars min lilla bebis <3 :(. hoppas att hon blir frisk fort.

jag bloggar ikväll igen, hej så länge, nu ska jag plugga Matte B xD

Inga kommentarer: