tisdag 9 november 2010

idag har jag och denise vart hos både Manzana och Zaranthina , mina älsklingar<3
var först hos manzana och mockade och fixade klart, sedan åkte vi till Zaranthina och jag borstade henne, jag gjorde inget mer med henne eftersom att det var snöstorm, onödigt med onödigt bråk:P. sen tillbaka till Manzana igen, ooch borsta och fixa med henne, sedan så prumenerade jag henne i ridhuset, och juvret såg bra ut idag med, så hoppas att det förblir bra nu :D.

sen så har jag fikat uppe hos mormor, ätit också, mormor o jag har skottat snö också har jag vart ute i snön med paris, och hon tyckte det var rätt kul men väldigt kallt.

nu har jag precis kollat på paradise hhotel och ska väll snart sova? e trött o har ont i magen, ibland önskar man attt man var kille;).

puss ooch godnatt

1 kommentar:

Tazy sa...

Som ett svar på kommentaren du skrev i min blogg :)

Jag håller absolut med dej Sara, jag hade senskyydd på Brio tillexempel, men folk drar det gärna till den gräns att ha det i hage osv vilket jag verkligen tycker är dumt :)
Håller även med om det med lindor, jag lindar endast om jag ska ut på stubbåker eller fota ridningen och då har jag inte dom på hela passet oftast :)