söndag 21 november 2010

idag var jag mamma linda o glenn på hästouetleet på stall Lansgård, köpte en nosgrimma och bandage paddar, det skulle ha kostat ca 660kr, men de kostade 260kr:) det e vad jag kallar NICE!. synd bara att nosgrimman var för stor trots att det var cob storlek, och bandagepaddarna dom var väll helt okej, hon spg ut som en dressyrhäst som skulle in på prisuutdelning när man lindade på dem. det vart rätt tjockt, som de alltid blir med paddar under, men vi får se hur jag gör, får väll prova att använda dem. finns ju aldrig några paddar som sitter perfekt, jag vill att det ska se bra ut, och att de sitter bra!. men jag får dra åt mer nästa gång så kanskje de blir bra :)?. ska prova att använda dem vid jobb, annars så kändes de väldigt sköna iaf :). perfekt material så att svetten transporteras bort mm.

synd bara att Manzana har juverinflammtion igen, så hon fick metacamen som bebban sluta äta idag. så imorgon får vi hämta ut pencillin till henne och försöka hitta nått att ge som stoppar mjölkproduktionen för manzana är en för bra mamma.

nu ska jag hem tikll linda och kolla på hästhoppningen! PUSS

Inga kommentarer: