måndag 22 november 2010

skolan idag, Jag o Lindu jobbade faktiskt mer en vanligt, åt lunch med karro o erica också men sen åkte dom hem, jag och linda åkte också hem rättså tidigt!. sen så åkte jag till Manzana! mockade och fixade, nu hade hon fått inflammation i båda spenarna, tror de e inflammation i alla juverhalvorXD varr lite svårt att se men hon e hård både bakom o framför. :(. så åkte hem och väntade på att mamma skulle komma hem med pencillin till henne, sen vid 6åkte jag och linda ut och släppte in hästar ooch gav manzana pencillin + metacam! TACK för hjälpen bästa vännen min <3!. sen hem och kolla på paradise hotel, äta och nu sitter jag här! Imorgon ska jag nog jobba vad de verkar som, jag har förkyld ont i halsen och huvudet men ajja vad gör man inte för pengar?! så att man kan shoppa litegranna i globen på fredag iaf :D.. längtar! så roligt och mysigt, då vet man att julen snart är här, värsta traditionen har de blivit nu:) typ 12året i rad eller nått sänt där, var där första gången när jag var typ 5-6?år.
ajja nu ska jag sleeepa lite:P PUSS

Inga kommentarer: