söndag 28 november 2010

globen idag igen

Imorse halv 8 bar det av mot globen i snöstormen!
vi kollade på:
Internationell tidshoppning
Uppvärmnings klass, Carl philips pris
Stockholm Grandprix, internationell hoppning

sen gick vi i anexet jag mattias mamma mormor linda sofie carnia janne.
och jag handlade inte så mycket iår, hittade inte så mycket jag ville köpa, och sen känns de som att varför ska man handla bara för handlandes skull när man redan har allt man behöver?
köpte iaf
* en lädergrimma till Zaranthina i storlek Ponny
* 12st flexibandage
* en lila luva men kantband

sen köpte mamma
* reflexbrösta
* benreflexer
* o nått mer?

Mattias köpte ett litet täcke till Paris, 20cm:P.

sen så åt vi på donken på vägen hem med familjen Römström:)

sen i stallet så tömkörde jag Manzana i ridhuset ( var rätt hårt där inne, men du funkade endå)
började med att flytta henne, gjorde så att hon hade huvudet utåt mot spåret och flyttade in baken, lättast så när man ska lära dem att flytta sig i töm. sedan så fick hon trava på och sen samla sig ett tag, sedan ¨så jobbade vi galopp i båda varven! sedan så jobbade vi i trav igen och sen travade vi av.

jag säger bara shiet vilken snygg häst jag har! jag blir helt chockad! så jävla fin hon e! älskar henne mest <3 min fina drottning<3.

Puss o hej!

Inga kommentarer: