fredag 19 november 2010

åkte först till Zaranthina och tog in och borstade henne, kratsa hovarna gick superbra idag! duktig hest! sen så gick jag bara till lilla vägen och tillbaka med henne, hon var super pigg och var rädd för precis allt. det blåste så alllt var jätte läskigt tyckte hon. hon e så fin min lilla älsklings bebis <3.

sen till Manzana, Jag och Manzana red ut med Anna och Tindra :) vi skrittade i skogen och sen så galoperade vi ppå en stubbåker :) och vi galoperade i normal galopp, helt otroligt. det är faktisk första gången ever :). (men Manzana äter inget krafftfoder nu pga att hon ska sluta producera mjölk, så hon e ganska så trött nu). Tindra ville galopera uppåt;) och Manzana framåt;). hehe:P det var mysigt att rida i snön :).

nu e jag hemma, matte jonte o jag åkte till godisgallerian så vi har nått att gotta med framför Idol ikväll :D. jag har jätte ont i huvudet nu eftersom att det blåser så mkt ute.  vi har beställt kebab till mig och pizza till mina brorsor:D. maten kommer om 35min, ovanligt länge men dom kanske har mkt att göra där nere:D. ikväll ska Jonte sova över här :) nu sitter dom och bygger lego!.

det var alllt för mig, ha det bäst såå kanske vi ses snart!

Inga kommentarer: