onsdag 31 mars 2010

Manzana & Fölbebiz

Idag så gick jag till stallet vid 8, fixade mat till Manzana och gosade med henne och Bebizen i typ en timme, bebizen ville bli kliad, så himla söööt frammåt och gosig! älskar den verkligen, helt underbar är hon!
sen hem o äta frukost och sen tillbaka tillstalllet och sen till skolan, fick tårta av Chricko :) och Linda & Gabbis hade bakad chokladbollar, Tårtan var SUPERGOD och chockladbollarna med :D TACK! vi pratade om skolmästerskapen och massa mer, och på lördag hoppar jag Peakea för Maria Norlin :D ska bli jätte roligt! vi hade det trevligttrevlig + att chricko hade någon praktikplats i trosa där jag och sabina ev kunde vara :D
sen så vare estetshowen, den var bra:P men ingen slår 3A 2007-2010! sen hem gav manzana mat och sen hem och åt mat, sen åkte jag och mamma upp till stallet, mamma mockade o vatten och jag fixade hö och kraft. vi prumenerade med Manzana på ridbanan och fölisen lös idag igen, och den sprang runt och bralla o lekte och tyckte att det var jätte roligt, ett tag ville den hellre gå efter mig <3 man blir ju rörd! världens finaste lilla fölis<3 och den är min! :D <3 asglad! spindelbebizen sparkade bakut på mamma när hon skulle ta in den i stallet igen ;) busan <3
sen väl inne i boxen så brallade den lite mer och sen varte sovdags :D och vi åkte hem och nu ska jag snart med sova:D


Brunt Stoföl

Jaguar Mail - National Zenith

Inga kommentarer: