torsdag 11 mars 2010

Red Peakea / Manzana / Styrelsemöte!

Började dagen med att jag och mamma försov oss, så jag kom till 8 istället för till 7 ;) så jag kom bara 20min för tidigt idag, fett skönt! vi hade teori inför hästskötarexamen, kändes helt okey, så nu ska vi repetera foder nästa lektion med Anette, bra det! sen så hade vi en teorilektion med Chricko, vi planerade skolmästerskapen i dressyr och hoppning, Jag och Linda fick bli tävlingsledare i hoppningen, för att Chricko tyckte att vi var vana med det nu:P kommer bli roligt tycker jag :D sen så efter lunch hade vi ridning som vanligt:PIdag red jag Peakea lite i alla gångarter, hon försökte skicka mig några gånger:P hon tyckte att det var roligt :D hon har ju vilat i ca 2 veckor! jag älskar den lilla hästen <3 ,, Chricko sa att på tisdag kan jag vara med som vanligt igen :D får se hur piggelin hon är då:D längtar tills jag ska hoppa och rida ut henne :D då kommer det vara krut i benen på henne :D.,,. borstade henne i typ 1h10min efter ridningen och det tyckte hon var skönt! sen hem och till min egna lilla häst, världens bästa dessutom <3 ,, borstade även på den lilla damen:D <3, sen så vare styrelsemöte hos Nina L och det var trevligt med gott fika:D roliga aktiviteter kom fram också, bra det! sen så hem och nu sitter jag här och ska nu ta religionsboken och gå och lägga mig, och hoppas på att jag pluggar lite iaf :P Imorgon blire skolan, ska rida Peakea och göra omprov i religion , fick ju IG på detxD men det var bara en i klassen som fick G på det provet så det var ju inte direkt ett enkelt prov.,  AJA SUSSA SÖTT MINA VÄNNER :D



Inga kommentarer: