fredag 26 mars 2010

vaxdroppar & Fölvakning

Hejsan, han inte uppdatera igår då, Manzana hade fått vaxdroppar :) och mamma och jag ryckte skorna på henne och Jag och Denise bäddade i bakluckan på bilen och sov där över natten :D och gick upp och kollade till henne varannan timme !

imorse så åkte vi hem vid 5 då mamma skulle ha bilen och vi la oss och sov till kl 8, sen till stallet igen och mockade och fixade, hem o plugga lite, sen tillbaka och kolla till henne och sen vidare till skolan, Jag red Peakea i ridhuset :) hon kändes jätte fin, perfekt inför imorgon :D .. sen byggde vi bana och Jag, Sabina, Karro, Denise, Lollo, Gabbis hade sjukt rolig!! hoppas på att morgondagen blir bäst! :D.. sen hem och till godisgallerian och nu sitter jag och äter och har kollat startlistorna presis :D startnummer 22 i 90cm och starnummer 5 i 1m !

nu ska vi snart upp och sova i bilen utanför stallet igen :D !! imorrron lär vi vara trötta men det äre helt klart värt! HOPPAS ATT ALLT GÅR BRA MED FÖLNINGEN, OCH ATT DEN KOMMER I NATT :D <3 SÅ SPÄÄNNANDE OCH JAG ÄR AS NERVÖS :D

Inga kommentarer: