söndag 21 mars 2010

Snöstorm, När är vinter över?

Hej hej trevligt att du läser min blogg:) hoppas den är läsvärd!

Idag så vaknade jag och linda nångång men gick upp vid 10. satt och åt frukost länge och sen slappade vi på.. sen gick vi till Manzana och hon kom travandes och ville in, så hon fick stå inne och äta lite, så gick vi hem och åt bullar och mormor lagade mina chaps. sen så läste vi lite om kotledsinflammationer och sen så åkte linda hem och jag till stallet igen, borstade länge på min älskling, sen gick vi på prummis vilket inte var uppskattat av lilla hästen min, så vi vände och gick hem och då var det bråttom:) sen så fick hon gå ut i hagen en liten stund medans jag mockade och fixade, städade sadelkammaren + foderdelen. mm,, sen ropade jag på henne och då kom hon gnäggandes i full galopp, så söööt, hon hatar verkligen snöstorm min lilla stjärna <3.. Hon fick stå inne från kl 16.30., vilket var uppskattat från hennes sida <3. ingen fölis på G ännu,. längtar som bara den, det är hur spännande som helst :Dsen åt jag och mamma Tacos och nu sitter jag och väntar på att hon ska komma ner från sussie, mamma ska skjutsa mig till Linda så ska jag sova där :D JOHAN FALK ikväll :D Nice!

PS: Bildlöst inlägg pga att det går fan inte att ladda upp någon!!!!!

Puss å KrAaaaam

Inga kommentarer: