lördag 6 mars 2010

Vackert väder iaf ....

Min dag ..
Vaknade vid 9 gick upp och åt frukost, satt och glodde på datorn samtidigt.. sen bada och sen till stallet och ta av Manzana täcket, var 10+ i solen. skööönt tyckte hon : ) sen direkt efter det så åkte jag och mamma in till granngården och köpte Krafft protein 399kr till Manzana, hon behöver det nuu! så slipper hon äta så stora mängder eftersom hon inte är så hungrig av sig presis. sen handlade vi och lite sånt sen hem och till stallet, fixade och donade sen gick jag på prummis med Manzana och hon var ju helt jävla galen, hon sprang på isen och jag stod och åkte på skorna, jag slet och drog i henne men hon verkade vara endel på hugget!  man kan inte tro att hon är beräknad att föla denna månad, hästen är ju helgaaalen;P älskar na så jävla snygg men jobbig! piaff har hon visat idag iaf, och bock och sparkabakut i grimskaft, blir nog till att ta träns på framöver.  sen så pyssla vi a long time:) och sen fick hon gå ut igen, ska snart tillbaka och släppa in henne och så ska hon få smaka på sitt nya foder få se om det duger till damen?! nu börjar graderna sjunka snabbt,. URS jag vill att det ska vara varmt med sol dygnet runt! snart kommer Anna, Pillan, och Mathilda och vi ska äta Tacos ikväll :D myys!