fredag 19 mars 2010

Fredagsmys

Idag är det fredag och det innebär att jag har varit ledig idag : ) hade sovmorgon imorse, vaknade halv 7 men somnade om och sov till halv 11:) typ första gången sen Jullovet xD, sen åt jag långfrukost framför daton och satt på Ridsport och gjorde hästkunskapsspelen:) jag ligger 1a på hästens skelett :) alltid nått liksom! sen så gick jag till min häst och fixade och donade, sen tog jag in henne och borstade henne i 1 1/2 timme vilket hon tyckte var mycket skööönt :D min fiinaste! sen så gick jag hem och satte mig vid datorn igen, hade tänkt läsa i boken men blev att spela lite mer hästkunskapsspel:P haha.. sen så gick jag till stallet igen och tog in Manzana, borsta av henne och fodra. sen så åkte jag och mamma in till stan och hämta Mattias på idrottshuset och Linda hemma hos henne, sen hem och äta och nu sitter vi och kollar på Solsidan :D
PuSsSsSs.....

Manzana
1996
National Zenith - Record Token
U, Blue Record



Inga kommentarer: