tisdag 9 mars 2010

Red Armagac / Stallet & Manzana!

Sovmorgon i morse, vaknade vid 7, gick upp vid halv 9 :O sent o skönt! och åt frukost och tog de lugnt tsm med bror min! sen kom mormor och hämtade oss och vi båda for till skolan, han i Enköping och jag i Uppsala:D Välframme vid skolan så tog Jag och Linda in våra hästar, Armii och Bengii :D Jag knoppade och bandagerade Armii idag :D han vart såå tjusig så:D och ridningen gick helt okey.. Han var lite jobbig i början^^ men fiiin i slutet<3 jag red med dressyrsadel på honom och det gick över förväntan! vi gjorde öppna på en långsida och travade 3volter på en långsida, innan det så skrittade vi i hörnen och travade annars, travade och galoperade på stora mittvolten och flyttade in bakdelen på ena halvan och ut bakdelen på andra, mkt bra övningar och allt detta gjorde vi utan stigläder i dressyrsadel, imorgon kmr jag ha träningsverk på insidan av benen:P.. värd lektion med bara 4 st, Chricko var mycket nöjd med hur vi alla 4red och hon sa att ni rider såhär bra andra dagen, hur kommer ni då rida om 2 veckor:D haha^^ och hon var även nöjd med hur lille armii gick!
tog även in Nemo åt Sabina:D tog ut lite bajs, och matade o vattnade honom ;) så söt så!
Hade sedan insläpp i stallet, och pysslade med Manzana <3 finaste hestensom finns!
Nice Day! and good night..

Lillenpillen <3

Inga kommentarer: