måndag 22 mars 2010

Hästbyten

hejsan:)  imorse så vaknade jag 6 men linda o jag gick inte upp förens 8:) sköönt! frukost och sen skolan, linda o jag gjorde klart proppen till skol sm i hopp, och fixade anmälningslappar till hopp o dress:) duktiga vi ! sen lunch o sen ner till stallet och jag tog in Peakea<3 fixa henne o sen skritta vi runt maskinhalsplan, vi red allla tsm idag eftersom vi hade hästbyten :) jag red Peakea, Nemo & Ellen.
Peakea: Lat och okoncentrerad, men älskar henne endå <3
Nemo: jag och sabina bytte häst så jag gick testa att rida honom:) väldigt stor trav men skön galopp:) trevlig häst det där! mkt fin men väldigt stor :D
Ellen: Första gången jag red henne, okomplicerad och enkel häst :) mkt välutbildad och så, hon var lite seg i början men vart faktiskt ganska fin på slutet trots att vi red så kort stund : )
sen skrittade vi upp till oxkällan och tillbaka :D,.

Sen så vare dags för årsmöte i Jälla HSF, de som ville vara med i laget skulle komma:P vilket bara var jag och linda:P haha., vi måste hitta en junior! Mats sa att han tyckte att jag skulle hoppa 1m också på Peakea så Anette la in mig i den klassen :D Kulkul:) lääängtar.

sen hem och diirekt till Manzana <3 världens fiinaste häst! fixade och donade lite, och sen hem och åt mat och sen skjutasade mamma in mig och matte till stan, och nu sitter jag här hemma hos Linda, Denise e också här, vi sitter och FETTAR oss! Linda hade bakat och hennes mamma också:D mums!

     Fick bli en bild på Sabina Wahlgren - Nemo :)
   PUSS & KRAM

1 kommentar:

Sabina sa...

nej men titta :) där är vi :) Fina hästen <3