söndag 14 mars 2010

En solig söndag!

Peter Ericsson - Jaguar Mail!
(Den här snyggingen är min fölis efter som är beräknad den 28Mars)
Idag har det varit toppen väder hela dagen : ) Jag och Denise har vart ute och gått med Manzana i solen, vi gick dagisrundan ( som vi gick igår också) och min lilla häst har skött sig alldeles otroligt bra! hon börjar slöa till rejält nu, magen blir bara större och större:D Fiiinaste Underbaaaraste hästen min <3 , Sen så har vi även bakat bullar som vart total FAIL xD faaaan också :@ men aja sånt som händer, får se om vi vågar bjuda på dem imorgon eller inte? haha^^.. Sen så var vi i stallet igen och tog in min lilla häst, söötast i stan ! sen hem och kolla på ponnyakuten:P träning för lisen, jag vill med göra sån övning, ( hoppa serie med händerna i sidorna, men har ingen häst som är så pass lugn att göra det på ), kanske någon skolhäst? kanske ett förslag till Chricko :) ,.,.,  Nu sitter vi i soffan och jag vill att klockan ska bli 21.00 så att Wallander börjar, min favorit spelar ju med, Ola Rapace <3 Imorgon blire ridning halv 9 med Mats på skolan!

PUss och sOOv söÖtt mina väNNer <3

1 kommentar:

lindaedstrom sa...

Haha Bullsen blev ju goda ;P Haha ja kanske skulle vara nått men som sagt det lär ju inte min grupp få göra :(