tisdag 23 mars 2010

Hoppningträning inför Lördag :)

Hejsan,  nu e jag så trött att jag knappt ser datorskärmen längre xD (har skrivit klart arbetet om kotledsinflammationer, on senskador gjorde ju jag o linda klart i söndags :) duktigt!

Idag så delade vi in oss i en tävlingsgrupp och en annan, gick mkt bra, jag red bra idag och peakea lyssnade bra på mig. hoppade en bana på ca 90cm och det kändes bra inför lördag, Chricko tyckte att det var mycket bättre en förra gången, peakea fick jobba sig igenom banan och hon koncentrerade sig på mig, ibland lite annat också men det får man ta när det gäller henne <3 är mkt nöjd iaf!  Taggtagg  inför lördag säger jag bara :D kmr bli superkul! :) längtar!

sen hem och till Manzaniälsk<3 juvret är STORT nu:D men fortfarande ingen mjölk, är nog inte alltförlångtkvarnu :D LÄNGTAR <3

GOD NATT !!! jag somnar snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också varit duktig o suttit o skrivit mitt arbete, tröööttt nu :(

//Lollo

SaraKarlsson sa...

bra där :D