torsdag 4 mars 2010

Projektredovisning / Red Armangac.

Projektredovisning idag iskolan på FM, ALLA i klassen redovisade sina projekt och alla var superduperduktiga <3 Jag är så himla stolt över min lilla tävlingsgrupp, Jag,Linda,Sabina, jag trodde verkligen aldrig att jag skulle klara av att stå där uppe utan att svimma eller spyy.. men inget av det hände, vilken lättnad när vi var klara, helt sjukt stolt över mig själv ÄNTLIGEN! redovisade faktiskt för väldigt många alla hästklasser! 1a,2a och bästa 3a <3

Sen efter lunch gick Jag och Linda ner till Jällastallet och jag ringde Sofia så kom hon ner, och Linda och Jag red varsinn häst, Jag tog Armangac och Linda tog såklart Bengan:)  Det gick jätte bra att rida, Armangac var uber fiiin! helt underbar, lite jobbig i början men i slutet var han helt Amazing <3 Linda och Bengan var  fiina som vanligt<3 fast Linda hade lite problem med att rida i dressyrsadel så det gick mindre bra, jag red i hoppsadel eftersom att jag inte kan rida Armangac med dressyrsadel. Pratade med Sofia om Peakea och för mig känns det nu lite bättre!  ,,

Nu har min helg börjat, ledig imorgon:D Ska bara mysa med hesten hela helgen <3 och göra ganska mycket annat också ! NICE!


2 kommentarer:

lindaedstrom sa...

Sååååå Duktiga vi var :D

SaraKarlsson sa...

bäst som vanligt ;)<3