söndag 28 mars 2010

Ingen fölis / magsjuk xD

Hejsan, denna dag har varit fruktansvärd...

Inatt så sov vi hemma och mamma & jag,denise turades om att ta bilen upp till stallet och kolla till Manzana, men ingen fölis inatt heller!
imorse vid 7 så vart jag magsjuk! fyfaaaan alltså vad jag hatar den jävla idiot sjukan! :@ så har inte vart i stallet på hela dagen förutom inatt då.. mamma och denise skötte Manzana, TACK<3 och så har dom kollat till henne under dagen, men ikväll blire till att jag också ska med, det har jag bestämt! om 10min så är det hästhoppning på TV, och sen Johan Falk! nu ska jag sluta skriva och hoppas på att jag kan äta lite blåbärssoppa ikväll! skulle vara nice! denise har lagat köttfärssår och spagetti till henne och mamma vilket är endel frestande men aja, bäst att inte äta, och jag ska aldrig mer äta mackor eller saker från en cafeteria överhuvudtaget, då blir man ju magsjuk iaf jag xD

PUSS hoppas ni hare trevligare en jag :D
Jag och Peakii, Lollo ladda upp bilderna från tävlingen nu !:D

Inga kommentarer: