onsdag 17 mars 2010

Dressyr på Peakea / Sporren,Hööks,Donken med mamma / Manzana

heeejsan ... :)

Började dagen med att vakna upp hemma hos Linda, Jag vaknade typ klockan 5xD s¨å jag låg och försökte sova för attt inte väcka Lollo el Linda ^^,, sen så började skoldagen med teori med Chricko, vi pratade skelett,muskler,leder mm, efter lunch så red jah Dressyr på Peakii<3 höll på med skänkelvikningar, öppna i trav o galopp. gick överlag mkt bra :) verkligen roligt att få rida ordentligt på underbaraste igen!! pratade med Lotta och hon tyckte jag kunde anmäla mig till 90cm den 27 på peakea, ( alltså ingen 1m klass denna gång, men hon har ju presis kommit igång så jag får se hur hon känns längre fram om det kanske ändras, men det är planen nu iaf :D <3 och jag vill inte hoppa någon annan).. Chricko sa att jag inte fick glömma spöt som jag ska rida med för att få bak mina axlar haha:P så imorgon ska jag ta med det :D inte glömma! haha, jag ska siitta lika fint som Jan Brink sen:P haha " I mina drömmar" men endå .... sen efter skolan åkte jag och mamma till sporren, donken , hööks,,  köpte ett par svarta oskodda ridbrallor^^ dom får duga, typ 400-500 kr så de duger:P billigt o bra! sen hem och till bästa hästen min Manzana <3. nu har juvret blitt stort och magen ännu större :D L Ä N G T A R !

Kisskiss maha Sara!

ps. Glömde skriva in att vi tränade häst vid hand idag också :D inför hästskötarexamen som sagt!

Inga kommentarer: