söndag 7 mars 2010

Årsmöte i Rönna RF

Dagen började med att jag gick upp och åt en lång frukost framför min lilla dator:) sen så fixade jag litegranna och sen gick jag till min lilla göllehäs<3, Fixade i stallet och donade med Manzana + att vi gick på prummis och hon var lugn o fin idag, hade tränset på, på vägen hem takta hon lite och gick i värsta formen, så fiin, kul med henne att när man går hemifrån går hon lungt och fint och när man vänder hemmåt blire raka motsatsen^^ Fiiinfiiiina hest<3, donade lite till med henne och sen fick hon gå utan täcke i hagen idag med, skööönt för henne! hon älskart.. sen vid kvart i 4 åkte vi till gyllene brunnen för lite skoj och årsmöte:) superkul, vi hade lagtävlingar så vi delade in oss i 6lag, jag var med Emilia, Katharina,Gunilla och Clas. vi kom på typ 4e plats:P ,, radiostyrdabilarna var LÄTT roligast:D jag typ skreek rakt ut när vi vann^^haha som ett litet barn :P sen hade vi årsmöte :D roliga förslag! sen till stallet o dona de sista hos Manzana och sen hem o kolla på Wallander:D <3 nu äre nyheter! Ola är så jefla snygg;)

puss o kram

Inga kommentarer: