lördag 27 mars 2010

Tävling Jälla HSF på Peak Trophy / fölvakning

Hejsan:D har fölvakat torsdag till idag, och ingen fölis har ännu kommit, jag hoppas verkligen att den kommer snart :D SPÄNNANDE!
Inatt så gick vi upp varje timme igen jag och denise, hon llåg ner och såg ut att ha lite verkar men ingen fölis kom som sagt i natt. imorse kl 5 åkte vi hem sov till 6, sen duschade jag och vi åkte tillbaka till stallet och sen vidare till Jälla, tävling idag vettni;)
Jag hoppade såklart lille Peakii<3

Sara Karlsson - Peak Trophy
90cm felfritt & blågulrosett, bed A
1m, 0+0fel, red inge fort så ingen plac
båda rundorna kändes super !
är super nöjd med hästen!

Framridningen till 90 så försökte hon kasta av mig efter hindren några gånger, hon tyckte att det var super roligt att hoppa fram utomhus :D Fiiina hästen!

 

Nu ska jag och denise snart ta bilen och dra upp till stallet och sova där:) och inatt hoppas vi på fölis :D
är lite orolig och nervös´, hoppas verkligen att allt går bra<3 Manzana betyder allt för mig!

 
PUSS HARE GÖTT





Inga kommentarer: