fredag 12 mars 2010

Uteritt på Peakea

Började dagen med att åka till skolan : ) där jag letade upp Linda och Lollo också gick vi och pratade med Chricko och Lotta. sen åt vi och sen gick jag ner till stallet och plockade in lille Peakiigull<3, Jag red ut med de andra som har Num ( Mats ville först inte ha med Peakea´först för då sa han att då flyger väll alla av, men sen fick vi hänka på endå ;) han bah sara har duu bakat några bullar till mig ;) haha jah bah nej jag hann inte  de:P haha, vi red runt till travbanan och alla travade utom jag och Peakea vi körde lite lufthopp bock o brall, hon galopera hela vägen runt, jag kunde inte sitta i hennes galopp för hon hoppade fram haha:P superkul var det :D det var 10skolhästar, + 3 privathästar + biffen och klara, taggad till att rida på måndag som faan :D ska rida med Mats och Celsius då:D Peakea är bästa skolhästen <3! sen så hjälpte Linda Lollo och Denise mig att smörja grejerna så jag behövde bara göra iordning Peakea, TACK:D sen så åkte vi hem, Denise följde med mig hem och vi gick till stallet, fixade och pysslade med Manzana ,gick även prummis med henne och hon var riktigt duktig idag, bara takta lite och gick i form:P pussen min finaste älskling! sen hem och äta Kyckling och pommesfrites och bea sås:D mums! nu sitter jag och denise och kollar på Lets Dance och sen äre solsidan :D Ledig från skola idag.lördag,söndag,måndag :D även om jag var på skolan och red idag och ska dit och rida på måndag igen :D <3

Peakii och jag omhopp i stäket!
PuSs & KrAm På Er!

1 kommentar:

Anna sa...

jaa, gärna. :) vad har du för storlek?