tisdag 16 mars 2010

Sitsträning på Timothy Boy / Pizza med Lollo och Linda:D

Hejsan:D Idag när vi kom till skolan så hade hästarna inte ätit upp lunchen en så Jag och Linda gick tll ridhuset och kollade på när Mats red Clara och Sofia red lektion för nåon dressyrmänniska.. Denise kom även efter ett tag, sen tog jag in Peakea och borstade och sånt, men Jag och Linda kom på att vi kunde ju Longera och ha sitsträning på Bengibuus, så det hade vi, Jag började att rida och han vart rädd och typ nästan sprang över Linda och Linan:P jag som inte är så feg av mig bara satt där och vänta tills linda fått stopp på honom.. jag hjälpte henne inte ens ;P haha, sen så hämtade Chricko en pisk till mig som jag fick ha mellan ryggen och armbågarna när jag red runt där haha.. sen så sa hon att hon tyckte att jag skulle börja rida så varje pass några minuter haha, och så sa hon kan du ta tyglarna? och gissa hur bra de gick, jag fick böja mig frammåt och Chrisko började verkligen asgarva åt mig, oc jag o linda också, fyfan va kul de va jag skrattar än när jag tänker på de^^ haha! sen så efterskolan så åkte Lollo med oss till Enköping, vi åt på Torino gott vare!  mumma<1 sen så nu sitter vi hemma hos linda och vi ska vll snart sova, iaf vad dom ..
Pusshejs orkar inte skriv mer är inte van vid datorn så ursäkta alla stav fel:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vafan Sara, uppdatera! Haha, fan va kul vi hade igår:D Synd att vi somna så sent bara, är så jääävla trött nu, orkar knappt hålla ögonen öppna, måste läsa... :(

Lollo :D

SaraKarlsson sa...

Vi får gört fler gånger :D