fredag 5 mars 2010

Idag har det vart kanonväder hela dagen, starkt solsken så man blev bländad. Vaknade 8 imorse men låg och drog mig en timme, sen satt jag och kollade lite på Kraffts hemsida, och sen så gick jag till min älskade Manzana <3 världens fiiinaste underbaraste! Fixa och dona i stallet och sen borsta och pyssla jag med henne a long time och sen gick vii på prummis hon och jag! det kom en travhäst och travade förbi i fulltrav med en galen kusk i vagnen, och Manzana vart ju helttokig, stegra, försökte sparka mig, takta och var helt galen min snygga häst.. för det vet hon om, hon är störst bäst och vackrast och ingen annan ska kolla åt hennes håll utan att hon tillåter det:) sen så vid halv 2 kom jag hem igen och då råkade jag somna i min säng tills klockan blev halv 6:P så gick jag till stallet igen och borsta och pyssla med min älskling igen, sen hemma vid halv 8 och nu hoppas jag att maten snart är klar, kyckling och potatisgratäng står på menyn!

Jag är orolig för lille Peak Trophy! Jag vill att det ska bli nästa vecka snart så jag får veta hur det går för henne! INGEN skulle bli gladare en jag om det ser bra ut och att jag kan rida henne iaf några veckor på NUM! HOPPAS VERKLIGEN! annars kommer jag att gå under :S

KRAAAm...

Inga kommentarer: