måndag 8 mars 2010

NUM RIDNING DAG1!


Hejhej..
Dagen började med att mamma tvingade upp mig ur sängen och vi åkte mot uppsala, jag till skolan och hon till jobbet, jag var på skolan vid 07.05 och så gick jag och fodrade Sabinas lilla söta Nemo:) han tyckte lite synd om sig själv men han vart glad av att få frukost:) sen gick jag upp till Sabina och Linda som hade sovit i oxkällan sen igår^^ låg på ett bord och prata med dom:P sen så prata jag med Vera också gick jag på en prummis med älskade lilla sötaste Peakea<3 hon var inte svullen alls i benet längre och inte halt nu heller :D HOPPAS verkligen att hon är frisk när hon ska röntgas!:D <3  sen 10 så började vi lektion och då hade vi genomgång av kursen, och alla fick sina fasta hästar förutom jag! men jag red på lindas lilla Bengii :D gick bra, han var fin och skötte sig bra, men jag tyckte att det var lite trååk vet inte varför men jag vill rida lille Peakiiii<3! Chricko ska kanske filma:P så jag kunde se hur jag behöver förbättra min sits! :D hon ska tjata ihjäl mig imorgon så att jag sitter fint:D kan verkligen behövas!
sen hem och till finaste underbaraste hästen min lilla Manzaniälski<3 pyssla och dona med henne, hon hade fått en spark men ingen fara med henne. nu sitter jág här och tröstäter toblerone, hur ska detta sluta?

PUSS Mina älskade vänner <3

3 kommentarer:

lindaedstrom sa...

Jag vill också tröstäta toblerone!

Anonym sa...

Jag också!!! Men idag har mitt nya liv börjat så det blir inget av med något tröstätande för min del inte :(

// Lollo :D

SaraKarlsson sa...

jag mår skit, känns bättre om jag äter, vilket det verkligen inte kommer att göra efter!, kanske ska börja att inte äta alls...