onsdag 10 mars 2010

Peakea FRISK :D

Idag började vi dagen med teorilektion, vi fick skriva våra mål med kursen mm, sen så skrev Chricko på tavlan att jag skulle rida Peakea, jag vart superglad, hon var frisk, vilken lycka :D Älskade lilla Peakii hade ingen skada:D blev överlycklig :D !! <3.. Älskar verkligen den hästen och jag hoppas verkligen att jag får fortsätta rida henne hela num, jag skulle bli superglad, imorgon ska jag iaf rida henne igen och då blire lite jogg för hennes del! jag missar markarbetet men det äre värt,. Peakea så äre verkligen väärt! frissarade henne lite, flätade ner manen och massa borst:D
Jag har mått som ett pain in the ass.
 Längtar hoppas och vill! vill att dagarna ska gå NUU, orkar inte vänta längre!
Manzana lille pumsen fick sig en putsning hon med när jag kom hem, snackade lite med Jessica, sen försökte Madde och Frida få ner snö från taket vilket var kul o se på, sen så hade Frida en lektion om stjärnhimmlen för oss vilket var ännu roligare;) haha,,

Peak Trophy and I <3

Inga kommentarer: