tisdag 20 december 2011

prummis

imorse vaknade jag som vanligt när klockan ringde 8.00. gick upp och var uppe ett tag, sen när jag skulle byta klä'der så la jag mig på sängen och vips 2h senare när kl var typ 11.30 så vaknar jag igen XD då blev jag mindre glad XD. menmen... var sjukt trött...

iaf så gick jag sen upp och åt lite frukost! och sen så gick jag och Linda ut och power walkade / joggade 2 gånger hehe:P men jag är förkyld så det är bra att inte anstränga sig. hostade rätt mkt av att bara jogga en liten bit. var iaf svinkallt ute! så nu sitter jag här med tea och filt och massa kläder, laddar om för att åka ut till stallet. Kyla är de jag tänker med att gå utanför dörren ;) haha!
men tur att man har bra kläder iaf:)
nu ska jag sluta sladdra och byta om och åka. om jag kan slita mig från spotify;)
pusshejs

Inga kommentarer: