torsdag 8 december 2011

Dagen har bjudit på

Jag trött !!



på Fm så var Jag och Linda och lilli Dollir ute på en långprumendad, ca 1h20min kanske?
skönt det!
Sen stallet, borstade och fixade båda idag bara.
Zäta fick vara själv i boxen medans jag borstade Manzana och ja hon var duktig, men hon levde också om väldigt mkt XD. så gick sämre nu..
det jobbiga är att hon ska riva upp boxen s mkt när hon är själv, och eftersom hon har både sitt och hennes kompis kiss inne hos sig (golvet lutar) så blir de extra kul för mig att mocka när hon rivit runt:P skruttungen!
Smörjde på fucidin på båda bak på Manzana, och sen så gjorde jag rent sårey på frambeten idag igen..
de vah det, jagvalde mellan att köpa donken mat och äta oboy och macka och jag valde oboy och macka haha XD
puss

Inga kommentarer: