söndag 25 december 2011

Jul och Juldagen

Julafton.
Jobbade på Jälla! jag och linda började strax efter 6. och vi var klara 09.20! vidare till mina hästar, mamam gjorde de mesta, mend e fick morötter och äpplen :)
sen vidare hem och kasta sig in i duschen och svinga om och åka med pappa och dem till Bosse och Berit!
sen vidare hem till farmor en snabbsväng, ioch sen hem till pappa och äppna lite julklappar:P
och sen vidare till Tommy för att träffas hela mammas slä'kt!.
stressdag med andra ord:P

Juldagen: har jobbat idag, ridit Calypso också, vi red i ridhuset och han var väldigt fin stundtals, men vi gjorde mest övergångar och temnpoväxlingar, varierade formen och sådär.
sen när vio var klara på Jälla så åkte jag vidare till mina hästar,
och fixa och la om bandaget p¨å Z., mamma red Manzana idag. Z var en bitch idag !!!!!!!!!
sen hem och ducha, kom på att systemet inte hart öppet idag, det är ju inte en lördag!
men de löser sig!
sen nu har jag fixat mig, väntar på att denise ska komma:) ska träffa amanda och bea, och sen ska vi till denises kompis kajsa och sen vidare ut på krogen här i lill a staden:P
pusshejs

Inga kommentarer: