lördag 10 december 2011

lite smått och gott








den här boken ska jag iaf ta mig en närmre titt på :)
min blue lution är nästan slut nu, så behöver en ny, den på bilden är samma bara ett annat märke:P

Arnika gel

en ny temp behövs! då min nuvarande tar 2-3min? på sig att bli klar, vill ha en snabbare:P

rullad bomull, har bara vanlig vikt nu, och den är bra, men när man ska linda hela benet är detta de optimala för att undvika veck och så.

mitt jod är snart slut, så de behövs snart införskaffas nytt!

Jag vill ha sådana här stallbandage, dock är jag inte säker på om jag vill ha back on track el helt vanliga sådana här snabb knäppta? ska ju vara ungefär samma funktion säger vissa, med vet också vissa som är supernöjda med sina back on track.

detta är lädertvål, vill ha en som är gemensam tvål och balsam, en jag hade förut som man kan köpa på granngården som jag gillade mycket :) allstå inte detta märke, el ja denna kanske är bra? ngn som provat?

2 kommentarer:

sabina sa...

Den där sadeltvålen är asbra :) hade den förr. :)

SaraKarlsson sa...

oki :) då får jag prova den :)