torsdag 22 december 2011

the day

Idag så har jag tvättat, skönt att få det också gjort nu, så de blir lite fint innan jul ;).
sen så har jag vart i stallet från strax efter 16, till 19.30 typ..
fixade allt, och sen så fixade jag hästarna! Zäta fick ha sitt bandage kvar på sen igår då de satt väldigt bra och jag behövde bara förstärka lite med lite mer silvertejp.. Zäta bråka lite, men jag höll upp benet högt tills hon sluta, vart helt slut då hon inte direkt slutade fort;), sen så mata anita henne med lite äpple så då gick de bättre! lilla gottegrisen!
hon fick leka med Jahoh på ridbanan i typ 40min?.
och sen fixa jag en liten "hage" till Manzana, lika stor som en box typ, så honska få stå sällskap till Zäta där nu i en vecka framåt ungefär.. fixa vatten och hö så de är klart imorgon bitti för Anita.
sen när ja kom hem så åt vi pizza:P. och nu ska jag snart sova för imorgon börjar julastressen..
ska jobba på Jälla :) handla julklappar på lunchen, och sen efter att vi slutat så ska jag handla julklappar igen, och sen också hinna med att åka ut och prumenera med Z och byta hennes bandage:).
nu ska jag sova, jag och linda åker kl 6.00 imorgon
pussochgodnatt

Inga kommentarer: