måndag 26 december 2011

igår vare utgång med Denise, Bea, Nina, Kajsa mf. det var trevligt förutom att vi köade i säkert 1h för att komma in någonstans:P vi gick runt till de få ställen som finns i Enköping ;) haha!
vi hamnade iaf på puls?? men det var kul att träffa folk som jag inte träffat på VÄLDIGT länge!

nu är jag iaf pigg och vaken :) ville egentligen gå upp vid 8. men eftersom att jag då¨bara sovit i 4,5h, så tvingade jag mig att ligga kvar och vila till kl 12.00, så att jag orkar med att jobba Tisdag - Tisdag!. (ingen helg ledig). och eftersom jag knappt sovit när ja jobbat de senaste dagarna:P.
så att JAG tom försov mig igår, de har aldrig tidigare hänt när jag ska jobba! XD. (ell jag har ju försovit mig, men inte kommit försent om man säger så), igår kom jag ju20min sent. men sådan tur var att hon jag jobbade med hade sms at mig nån dag innan, så jag kunde ju höra av mig till henne innan att jag skulle komma lite senare.
men tycker iaf att jag var väldigt snabb! jag vaknade 06.45. (jag skulle ha vaknat 05.30 typ).
och sen var jag på Jälla 7.20. jag är rätt impad själv faktiskt;)
nej nu ska jag ta och försöka få mamma att vi ska åka till stallet nu:P
pusshejs <3

Inga kommentarer: